1. Část – odstranění obrusné vrstvy v tloušťce 70mm, a to včetně bezprašných pásů, kde bylo spolu s obrusnou vrstvou odstraněno i 10mm podkladní vrstvy. Po odstranění obrusné vrstvy bylo realizováno lokální zesílení konstrukčních vrstev. Po řádném očištění povrchu byla provedena pokládka nových asfaltových vrstev.
2. Část – odstranění obrusné vrstvy a asfaltové membrány nad trhlinami v tloušťce 70mm a to včetně bezprašných pásů, kde bylo spolu s obrusnou vrstvou odstraněno i cca 5-10mm podkladní vrstvy. Veškerá napojení pokládaných pásů živičné vozovky byla provedena dle příslušných ČSN a TP. Spára mezi žlabem a novou vozovkou byla ošetřena nalitím hrany modifikovanou asfaltovou zálivkou, studené spáry byly odříznuty, vybourány a po pokládce sousední vrstvy proříznuty a zality asfaltovou zálivkou. Nový povrch vozovky kopíruje podélné a příčné sklony stávající vozovky s důrazem na zachování sklonových parametrů dle předpisu L14.
9 072 326,40 Kč bez DPH